جاری میان زندگی

جاری میان زندگی

تضادی در من

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ

 

سلام عزیزم

روزهای خوبیست

صبحها سرگرم کار و عصرها مشغول دوخت و دوز

گاهی اینقدر سرم شلوغ است که کارهایم نصفه نیمه می مانند

مثلا خیلی دوست دارم در پخت شیرینی به خواهرم کمک کنم اما وقت نمی کنم هر وقت هم به کارگاهشان می روم نه فرصت دارم و نه دیگر توان

راستش این روزها کمی احساس خستگی دارم که این سرماخوردگی هم بدترش کرده است

و کمی هم دلم خلوت میخواهد و سکوت

دلم می خواهد در خلوت لباس هایم را بدوزم

از همهمه این روزها گریزانم

حتی دلم میخواهد کتاب بخوانم

می دانی دلتنگ کسی نیستم اما گاهی بی دلیل دلم تنگ می شود

نمیدانی چقدر خوشحالم که دو روز تعطیلم، باید در این دو روز چند لباس بدوزم و تمرین کنم و البته بخوابم

بخوابم

روزهای خوبیست و عجیب

نه دوست داشتنیست و نه نفرت انگیز

شلوغی اسفند هم زیباست و هم زشت

آه که چقدر پر از حرفم ...

عزیزکم ....

روزها دارد می گذرد ....

همین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱
زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی