جاری میان زندگی

جاری میان زندگی

فقط تو باید کاری کنی

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

دلم میخواد برم مشهد

واقعا دلم میخواد برم

امروز که تموم شد، همه ش غبطه خوردم به حال زائرین کربلا

نه اون ها که فقط رفتند، اون ها که کربلا رو حس کردند، اون ها که امام حسین رو شناختند، اون ها که این مصیبت بزرگ رو درک کردند

من دلم شناخت میخواد

من دلم زیارت با شناخت میخواد دلم اول حال و درک خوب و بعدش زیارت با شعور میخواد

خدایا مهر پارسال بعد از سال ها توفیق زیارت امام رضا رو به من دادی و چه زیبا بود اون زیارت بعد از سال ها

دلم یک زیارت میخواد زیباتر از پارسال

 

+ آقا ... پای من بسته است و در دلم هوای تو ... دعایم کن ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی