جاری میان زندگی

جاری میان زندگی

دلم بی تو .... خواهد مرد !

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

این روزها غیر از تو با کسی حرف نزدم

نمی تونم با کسی حرف بزنم

آخه کاری از دست هیچ کس بر نمیاد

الان هم نمی دونم دوباره بهت بگم؟

یا سکوت کنم و سکوت

دلسرد شدم

سرد شدم

خسته شدم

سردر گم و پا در هوام

به هیچ جا وصل نیستم

غیر از تو

غیر از تو

باور کنم تنهام گذاشتی؟

باور کنم دیگه نمیشه؟

باور کنم؟

یا

یا باور کنم هستی؟

.....

یک روز دیگه فرصت دارم

فقط

.....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی